fotografie: Lizet Pennings

Aantal voorstellingen en concerten definitief verplaatst of geannuleerd (update 29 juni 2020)

Sinds 12 maart zijn we, op voorschrift van de overheid, vanwege de uitbraak van het Coronavirus gesloten. Eerder schreven we al een bericht dat gezien de omvang van de administratieve afhandeling het even zou kunnen duren voordat u er uitsluitsel zoou zijn over alle voorstellingen die er stonden (voor de periode dat we gesloten zijn) en de gekochte tickets. We realiseren ons dat het voor onze bezoekers nu al best lang duurt. Dat vinden we vervelend en daarom leggen we graag uit waarom dat helaas het geval is.

 

Maar waarom duurt het zo lang? 

Van de bijna 100 voorstellingen en concerten die vanwege de sluiting verplaatst of geannuleerd moeten worden, is nu een deel verwerkt. Producenten zijn op dit moment nog met artiesten en musici aan het kijken of voorstellingen verplaatst kunnen worden. Dit neemt helaas meer tijd in beslag dan voorzien. Daarnaast hebben theaters, ook wij bij de Schouwburg en de Vereeniging, goed moeten uitzoeken op welke wijze we vanaf komend seizoen veilig binnen de 1,5 meter maatregelen gasten kunnen ontvangen. Ook dat kostte tijd. Maar de puzzel is echt bijna rond en we streven ernaar om vóór 1 augustus iedereen uitsluitsel te geven over zijn/haar voorstellingen en concerten.

Deze voorstellingen zijn al definitief geannuleerd of zijn verplaatst naar een nieuwe datum (per 29 juni)

We hebben de afgelopen periode ons uiterste best gedaan om voorstellingen en concerten te verplaatsen naar een andere datum. Voor een aantal voorstellingen en concerten is dit gelukt. Helaas is ook duidelijk dat we voor een aantal voorstellingen en concerten geen vervangende datum hebben. De kaartkopers van al deze voorstellingen en concerten hebben al bericht gekregen of ontvangen nog deze week een mail. Uiteraard hopen we dat velen van jullie de tickets omzetten naar een voucher, zodat we jullie later in het jaar weer zien.

Welke voorstellingen zijn definitief geannuleerd? (update 29 juni)

Welke voorstellingen zijn verplaatst (update 29 juni)

Regelingen
Voor alle kaartkopers geldt uiteindelijk: 
-indien de voorstelling waarvoor je kaartjes hebt gekocht, kan worden verplaatst, dan krijg je de kans jouw kaarten te behouden voor de nieuwe datum. Mocht je dan niet kunnen, dan kun je een keuze maken voor een voucher, restitutie of een donatie. 

Ondertussen werken we ook aan een nieuw theater-en concertseizoen, we hebben – binnen de beperkte capaciteit – weer heel wat mooie voorstellingen en concerten in petto. 
We danken je nogmaals voor uw geduld en hopen je binnenkort in goede gezondheid te kunnen ontvangen. 

Heb je vragen? Onze kassa is per mail bereikbaar via kassa@sedv.nl

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stemt u hiermee in. Als u niet akkoord bent, kunt u via de knop ‘Instellingen aanpassen’ uw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen