Veelgestelde vragen

Hoe bestel ik tickets voor een voorstelling?
Heeft u al een account op www.stadsschouwburgendevereeniging.nl? Dan kunt u eenvoudig inloggen en bestellen. Heeft u nog geen account, maak dan een account aan. U kunt voorstelling(en) selecteren en met de rode button plaatsen in uw digitale ‘winkelmandje’. Plaats meerdere voorstellingen en concerten in het winkelmandje, kies zelf uw stoelen en het aantal tickets. U kunt tussentijds wijzigen als u zich hebt bedacht of heeft vergist.

Moet ik een account hebben om tickets te kopen?
Voor het bestellen van tickets op de website heeft u een account nodig. Bestelt u tickets aan de kassa van de Stadsschouwburg dan is het niet nodig om een account te hebben.

Hoe maak ik een account?
Een nieuw account maakt u door een gebruikersnaam te bedenken (bijvoorbeeld uw naam) en een wachtwoord. U krijgt een mail met daarin een bevestigingscode en daarna is uw account klaar voor gebruik. Mocht u deze bevestigingscode niet hebben ontvangen, kunt u het beste in uw SPAM / ongewenste e-mailbox kijken of de mail daarin terecht is gekomen.

Waarvoor worden mijn gegevens gebruikt die ik invul bij ‘mijn account’?
Mochten er wijzigingen zijn met betrekking tot uw komende bezoek, zoals aanvangstijd, annulering of verplaatsing, dan informeren wij u graag tijdig. Hiervoor hebben wij uw gegevens nodig. Je emailadres wordt ook gebruikt, tenzij je hiervoor bent afgemeld, voor het versturen van nieuwsbrieven. Wanneer u uw voorkeuren aangeeft, ontvangt u ook genre-gerelateerde nieuwsbrieven (cabaret, toneel, musical etc.)

Wat moet ik doen als de website niet werkt?
Als de website niet werkt, kan dit komen door uw browser en/of besturingssysteem. U kunt dit gemakkelijk controleren op: www.stadsschouwburgendevereeniging.nl/check

Ik kan een bepaalde rang niet selecteren. Hoe kan dat?
Deze rang is uitverkocht of niet beschikbaar.

Wat is het maximale aantal tickets dat je kunt kopen?
Dit verschilt per voorstelling. Wanneer er een maximum is, dan wordt dit aangegeven op de website bij de desbetreffende voorstelling.

Waaruit bestaan de handelingskosten?
Voor e-tickets betaalt u € 1,- per ticket, voor tickets die u koopt aan de kassa of kaarten die u telefonisch reserveert, betaalt u € 1,50 per ticket. De handlingskosten dekken o.a. de systeemkosten, datacommunicatiekosten, verkoopkosten, administratiekosten, kosten voor de klantenservice, bancaire kosten en transactiekosten. Wanneer een voorstelling of concert onverhoopt niet doorgaat, krijgt u ook de handlingskosten retour.

Hoe kan ik rolstoelplaatsen bestellen?
Rolstoelplaatsen kunt u niet via de website bestellen, bel hiervoor de kassa via nr. (024 3 22 11 00, ma t/m za 9.30-17.30 uur). Vanaf 7 augustus 2017 zijn wij op zaterdag van 11:00 -16:00 uur geopend

Ik wil graag Liefhebber blijven/worden, Moet ik dan bij donaties mijn bijdrage betalen?
Nee dat hoeft niet. De Liefhebber bijdrage wordt apart afgeschreven als u reeds Liefhebber bent. Wanneer u Liefhebber wilt worden kunt u inderdaad bij donatie direct 60 euro betalen. Wij zorgen er dan voor dat u Liefhebber wordt.

Kan ik als ik via de website reserveer met een podiumcadeaukaart betalen?
Ja, dat kan. Op de achterkant van uw podiumcadeaukaart staat een lang getal en onder een kraslaagje nog een cijfercode. Beide hebt u nodig om op de site met de podiumcadeaukaart te kunnen betalen. Is het bedrag op uw podiumcadeaukaart hoger dan het bedrag dat er betaald moet worden, dan blijft het resterende tegoed vanzelfsprekend op uw kaart staan. Is het bedrag op de kaart niet toereikend dan kunt u dit aanvullen met een betaling via iDeal of creditcard.

Heb je een andere vraag?
Neem gerust contact op met onze kassa via 024-3 22 11 00, ma t/m za 9.30-17.30 uur of mail naar kassa@stadsschouwburgendevereeniging.nl. Vanaf 7 augustus 2017 zijn wij op zaterdag van 11:00 -16:00 uur geopend

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Deze site gebruikt cookies

We gebruiken cookies om uw bezoek aan deze website zo plezierig mogelijk te maken. We onthouden bijvoorbeeld uw persoonlijke instellingen. Ook gebruiken we Google Analytics om inzage te krijgen in de gebruiksvriendelijkheid van de website en deze vervolgens te kunnen verbeteren.

Meer informatie

X

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.